Forum Hpmagicworld


Welkom Gast,

Welkom op Hpmagicworld, het forum vol magie!
Klik op "Registreren" of op "Inloggen" en hopelijk zien we je snel ! Hobby's 1f60010

Met vriendelijke groet,

Het moderator team van Hpmagicworld
Forum Hpmagicworld


Welkom Gast,

Welkom op Hpmagicworld, het forum vol magie!
Klik op "Registreren" of op "Inloggen" en hopelijk zien we je snel ! Hobby's 1f60010

Met vriendelijke groet,

Het moderator team van Hpmagicworld

Hobby's

  

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Open Topic Hobby's



Bericht van Amelia Black wo 18 apr - 9:20


Ik ben eigenlijks wel nieuwschierig wat julie hobby's zijn. 
Ik zal beginnen met die van mij Very Happy
Te beginnen, lezen, daimond painting (soort schilderen op nummer maar dan niet met verf maar met kleine steentjes), mijn gezin en huisdieren natuurlijk, fietsen, wandelen, maar de leukste hobby van mij is toch wel het vrijwilligerswerk wat ik doe. Ik longeer elke vrijdag avond het paard voor de voltige lessen van een groep mensen met beperkingen. In deze groep zit mijn jongste zoon, hij is autistisch. Het is een groep van in totaal 6 mensen, 2 autistisch, 1 lichamelijk beperkt, 2 verstandelijk beperkt en 1 zwaar verstandelijk beperkt. 
Ik draag de zorg voor het paard, en iemand anders doet de echte les, maar aangezien het paard nogal een eigen willetje heeft, is het hard werken, maar ben nu eenmaal een paardenmens. Vroeger reed ik paard, maar helaas is dat nu te duur voor mij, maar dit is al heel erg leuk om te doen Very Happy
Mijn jongste dochter zit ook op voltige, maar dan op de zaterdag ochtend, hiervoor sta ik als reserve longeur, maar tot nu toe nog niet nodig geweest Very Happy wel help ik dan om de pony's klaar te maken voor de eerste les ( er draaien altijd 2 lessen tegelijk) en alleen al dat poetsen maakt mij eruit zien als iemand met een pruik overal van paardenhaar, maar heerlijk om zo de dag te beginnen Very Happy
Nee hoor, ben absoluut niet enthousiast haha, maar is en lang verhaal geworden haha.
Amelia Black


Amelia Black


Student Huffelpuf



Afdeling Huffelpuf

Vrouw Nederland Google Chrome
Voornaam : Amelia
Geregistreerd : 12-02-18
Geboortedatum : 30-07-77
Leeftijd : 46
Aantal berichten : 32

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 4
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 4565
Hobby's Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Hobby's Ava10
Naam personage Naam personage : Niet ingevuld

Geslacht Geslacht : Niet ingevuld

Schooljaar Schooljaar : 1

Afdeling Afdeling : Personage nog niet ingedeeld

Level Level : 1

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Hobby's Empty Mijn Awards Mijn Awards : 2


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Topic Re: Hobby's



Bericht van Joost za 21 apr - 17:41


Amelia Black schreef:Ik ben eigenlijks wel nieuwschierig wat julie hobby's zijn. 
Ik zal beginnen met die van mij Very Happy
Te beginnen, lezen, daimond painting (soort schilderen op nummer maar dan niet met verf maar met kleine steentjes), mijn gezin en huisdieren natuurlijk, fietsen, wandelen, maar de leukste hobby van mij is toch wel het vrijwilligerswerk wat ik doe. Ik longeer elke vrijdag avond het paard voor de voltige lessen van een groep mensen met beperkingen. In deze groep zit mijn jongste zoon, hij is autistisch. Het is een groep van in totaal 6 mensen, 2 autistisch, 1 lichamelijk beperkt, 2 verstandelijk beperkt en 1 zwaar verstandelijk beperkt. 
Ik draag de zorg voor het paard, en iemand anders doet de echte les, maar aangezien het paard nogal een eigen willetje heeft, is het hard werken, maar ben nu eenmaal een paardenmens. Vroeger reed ik paard, maar helaas is dat nu te duur voor mij, maar dit is al heel erg leuk om te doen Very Happy
Mijn jongste dochter zit ook op voltige, maar dan op de zaterdag ochtend, hiervoor sta ik als reserve longeur, maar tot nu toe nog niet nodig geweest Very Happy wel help ik dan om de pony's klaar te maken voor de eerste les ( er draaien altijd 2 lessen tegelijk) en alleen al dat poetsen maakt mij eruit zien als iemand met een pruik overal van paardenhaar, maar heerlijk om zo de dag te beginnen Very Happy
Nee hoor, ben absoluut niet enthousiast haha, maar is en lang verhaal geworden haha.

Wow wat een hobby's. Very Happy

Zelf ben ik al jaren HP fan en heb thuis een verzameling opgebouwd in de loop der jaren.
Verder ben ik hoofdbeheerder voor het Nederlandse ondersteuningsforum van Actieforum wat ik al vanaf mijn 16e doe, Actieforum is een gratis forumdienst en daarbij hoort een ondersteuningsforum waar mensen hulp kunnen vragen. Ik werk achter de schermen hier ook voor dat alles blijft doorlopen. Communiceren met andere ondersteuningfora hoort hier ook bij aangezien we internationaal zijn ieder land heeft alles in eigen moedertaal. Dus behoorlijk wat werk. Very Happy

Tenslotte kijk ik veel politie series op televisie zoals Flikken, Flikken Maastricht, Baantjer ect. Maar vind een goede horror of actiefilm op zijn tijd ook erg leuk om te kijken met een grote schaal popcorn. Ben ook nog een dierenvriend heb één oudere kater (Twinkel) en twee jonge poezen (Hermelien en Minerva) van twee jaar rond lopen ieder een eigen karakter. Razz

Edit,

Mijn avatar is één van mijn poezen dit is Minerva en steekt zo af en toe haar tong uit. Toevallig toen ik deze foto wilde maken stak ze der tong uit naar me camera. Smile
> foto in het groot
Joost


Joost


Moderator Zwadderich



Afdeling Zwadderich

Man Nederland Google Chrome
Voornaam : Joost
Geregistreerd : 17-08-07
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 32
Aantal berichten : 117

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 4
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 4651
Hobby's Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Hobby's 57-79
Naam personage Naam personage : Joost Malfidus

Geslacht Geslacht : Man

Schooljaar Schooljaar : 3

Afdeling Afdeling : Zwadderich (Slytherin)

Level Level : 9

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Hobby's Empty Mijn Awards Mijn Awards : 3


https://www.hpmagicworld.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum