Forum Hpmagicworld


Welkom Gast,

Welkom op Hpmagicworld, het forum vol magie!
Klik op "Registreren" of op "Inloggen" en hopelijk zien we je snel ! Slechte vakantie (busmaatschappij) 1f60010

Met vriendelijke groet,

Het moderator team van Hpmagicworld
Forum Hpmagicworld


Welkom Gast,

Welkom op Hpmagicworld, het forum vol magie!
Klik op "Registreren" of op "Inloggen" en hopelijk zien we je snel ! Slechte vakantie (busmaatschappij) 1f60010

Met vriendelijke groet,

Het moderator team van Hpmagicworld

Slechte vakantie (busmaatschappij)

  

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Open Topic Slechte vakantie (busmaatschappij)



Bericht van Jessie di 22 mei - 19:38


Hey iedereen

Vorig weekend (11-13 mei 2018) ben ik met mijn zus en mijn ouders op vakantie geweest. We hadden geboekt bij busmaatschappij Lauwers voor een weekendje Londen. In dit weekendje zouden we op zaterdagnamiddag de Harry Potter Studio's bezoeken. Hier keken we natuurlijk erg naar uit.

Een week (4 mei 2018) voor we vertrokken belde de busmaatschappij om ons te laten weten dat ze de tickets voor de Harry Potter Studio's waren vergeten te reserveren. Een week voor de reis konden ze hier niet meer voor zorgen. Maar er zou op zaterdagnamiddag een Harry Potter tour door Londen centrum doen die evenwaardig was als de Studio's. (We konden ook altijd nog annuleren).

Maar met het gedacht dat de tour evenwaardig zou zijn, "Kom we gaan toch." Hadden we dat maar niet gedaan. De hele vakantie was een ware nachtmerrie geweest.

In het normale programma zouden we op vrijdagnamiddag aankomen in Londen. We zouden een boottocht en een rondrit door Londen centrum doen. Echter werd dit gewijzigd naar een bezoek aan het Wembley stadion (dat normaal op zaterdagochtend zou zijn). Deze twee waren dus gewoon van dag verwisseld. Echter is de boottocht op zaterdag niet doorgegaan, "Dit doen ze niet op zaterdag." In Londen? Daar doen ze alle toeristische attracties op elke dag.

Maar goed. Dan maar uitkijken naar de Harry Potter tour. Die zou om 14u beginnen en om 17u eindigen. We zouden nog een uurtje kunnen doorbrengen in Harrods. De Engelstalige Harry Potter tour gids stapt op de bus en zegt al direct dat het ongeveer 4 uur zou duren. "Dag Harrods." Op die 4 uur hebben we letterlijk 6 locaties gezien die met Harry Potter te maken hadden. Dit zie ik zelfs niet tot aan de knieën van de Harry Potter studio's verschijnen, laat staan dat dit evenwaardig was. Om nog te zwijgen van wat we op zondag deden.

Maar nu het punt van mijn bericht. Deze busmaatschappij gaat in Juli en Augustus nog eens hetzelfde programma doen. Ik hoop van harte dat niemand van jullie hiervoor geboekt heeft, of dat die nog kan annuleren.

Want ik wens niemand zo'n reis toe.
Jessie


Jessie


Moderator Huffelpuf


Treating people the same, is a dream!

Afdeling Huffelpuf

Vrouw België Google Chrome
Voornaam : Jessica
Geregistreerd : 30-11-16
Geboortedatum : 06-09-95
Leeftijd : 28
Aantal berichten : 74

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 0
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 5214
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Slechte vakantie (busmaatschappij) Ava10
Naam personage Naam personage : Niet ingevuld

Geslacht Geslacht : Niet ingevuld

Schooljaar Schooljaar : 1

Afdeling Afdeling : Personage nog niet ingedeeld

Level Level : 1

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty Mijn Awards Mijn Awards : 3


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Topic Re: Slechte vakantie (busmaatschappij)



Bericht van Joost di 22 mei - 21:30


Wat enorm balen dat je vakantie niet gelopen is zoals dit had moeten lopen... o_o'
Zelf geen busreis gemaakt in combi met de tour maar bedankt voor de tip! Heb een paar jaar terug zelf hierheen gereisd zonder tour met mijn moeder en mijn partner Maikel.

Wel ooit een busreis gemaakt van Amsterdam naar Londen voor 1 dag wat ik zelf niet zo snel meer zou doen omdat ik kots misselijk ben geworden op de bootovertocht... o_o
Maar terug on-topic in Londen is inderdaad veel te doen en slaapt niet dus vind het ook erg vreemd dat er op Zaterdag geen boottochten gedaan worden er is in heel Londen puur geld te verdienen als bedrijf zijnde aan zoal de inwoners als toeristen. Het klinkt voor mij larikoek wat ze verteld hebben op je busreis en zou toch gewoon een enorme klacht neerleggen zoal per telefoon en mail of misschien zelfs per post , facebook ?  Rolling Eyes

Je betaald goudgeld voor een reis naar Londen en dan hoop je toch echt waar voor je geld te krijgen. In dit geval hebben ze zich niet hieraan gehouden wat je hebt geboekt en zou toch echt een compensatie proberen los te peuteren of geld terug te krijgen..

Ik zou enorm boos worden op hun, ben zelf nooit echt zo vriendelijk op zulke momenten.  jocolor
Joost


Joost


Moderator Zwadderich



Afdeling Zwadderich

Man Nederland Google Chrome
Voornaam : Joost
Geregistreerd : 17-08-07
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 32
Aantal berichten : 117

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 4
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 4709
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Slechte vakantie (busmaatschappij) 57-79
Naam personage Naam personage : Joost Malfidus

Geslacht Geslacht : Man

Schooljaar Schooljaar : 3

Afdeling Afdeling : Zwadderich (Slytherin)

Level Level : 9

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty Mijn Awards Mijn Awards : 3


https://www.hpmagicworld.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Topic Re: Slechte vakantie (busmaatschappij)



Bericht van Jessie wo 23 mei - 6:59


Wij hebben een brief van drie pagina's opgemaakt (op de bus op de terugweg zelf al) en hebben deze de dag erna gemaild. Ook heeft mijn moeder diezelfde dag nog gebeld naar de busmaatschappij. Ondertussen hebben we een mailtje terug gehad. Zo'n onnozel standaardberichtje dat ze het jammer vinden dat onze vakantie zo slecht is verlopen, maar dat ze toch nog hopen dat we bij hun blijven boeken. Ja, dat was de eerste en ineens ook de laatste keer bij die maatschappij hoor.

Het enige geluk dat we nog hebben is dat de reis "maar" voor 2 personen betaald moest worden en dat de andere 2 personen gratis waren, omdat de reis in promotie stond toen we deze boekten. Verder kregen we de 67 euro per persoon die we al hadden betaald voor de Harry Potter Studio's en het Wembley stadion terug. We zijn dus gratis naar het Wemblet stadion geweest (TER COMPENSATIE).
Jessie


Jessie


Moderator Huffelpuf


Treating people the same, is a dream!

Afdeling Huffelpuf

Vrouw België Google Chrome
Voornaam : Jessica
Geregistreerd : 30-11-16
Geboortedatum : 06-09-95
Leeftijd : 28
Aantal berichten : 74

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 0
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 5214
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Slechte vakantie (busmaatschappij) Ava10
Naam personage Naam personage : Niet ingevuld

Geslacht Geslacht : Niet ingevuld

Schooljaar Schooljaar : 1

Afdeling Afdeling : Personage nog niet ingedeeld

Level Level : 1

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty Mijn Awards Mijn Awards : 3


Terug naar boven Ga naar beneden

Open Topic Re: Slechte vakantie (busmaatschappij)



Bericht van Joost do 24 mei - 18:14


Wat fijn dat je toch nog iets terug hebt gekregen, je ziet het wel vaker dat je standaard berichten terug krijgt.. Zelf ben ik ook nooit zo aardig ben ook wel iemand die dan openbaar ga klagen op de sociale media zodat iedereen dit kan lezen.

Hopelijk ondanks alles hebben jullie hopelijk het vast leuk en gezellig gehad. Smile
Joost


Joost


Moderator Zwadderich



Afdeling Zwadderich

Man Nederland Google Chrome
Voornaam : Joost
Geregistreerd : 17-08-07
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 32
Aantal berichten : 117

Mijn Reputatie Mijn Reputatie : 4
Mijn Galjoenen Mijn Galjoenen : 4709
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty
Hogwarts Mystery Spel Hogwarts Mystery Spel : :
Slechte vakantie (busmaatschappij) 57-79
Naam personage Naam personage : Joost Malfidus

Geslacht Geslacht : Man

Schooljaar Schooljaar : 3

Afdeling Afdeling : Zwadderich (Slytherin)

Level Level : 9

Hoofdstuk Hoofdstuk : 1
Slechte vakantie (busmaatschappij) Empty Mijn Awards Mijn Awards : 3


https://www.hpmagicworld.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Topic Re: Slechte vakantie (busmaatschappij)



Bericht van Gesponsorde inhoud





Gesponsorde inhoud



Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum