Gemeenteraads verkiezingen + Referendum Sleepwet
Pagina 1 van 1 • Deel
Ga jij stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen + Referendum sleepwet vandaag?
Gemeenteraads verkiezingen + Referendum Sleepwet
Vandaag zijn er in Nederland de gemeenteraadsverkiezingen , ga jij stemmen?
Je kunt ook stemmen vandaag of je voor of tegen bent tegen de sleepwet.
Iedereen die mee doet in deze poll verdiend 5 Afdelingspunten voor zijn of haar afdeling.
Note:
Deze poll blijft 1 dag open na vandaag zal deze automatisch gesloten worden.
Je kunt ook stemmen vandaag of je voor of tegen bent tegen de sleepwet.
Iedereen die mee doet in deze poll verdiend 5 Afdelingspunten voor zijn of haar afdeling.
Note:
Deze poll blijft 1 dag open na vandaag zal deze automatisch gesloten worden.
Moderator Zwadderich
Voornaam : Joost
Geboortedatum : 23-10-91
Leeftijd : 33
Aantal berichten : 117
Mijn Reputatie : 4
Mijn Galjoenen : 5127
Hogwarts Mystery Spel : :
Naam personage : Joost Malfidus
Geslacht : Man
Schooljaar : 3
Afdeling : Zwadderich (Slytherin)
Level : 9
Hoofdstuk : 1
Mijn Awards : 3
Joost
Re: Gemeenteraads verkiezingen + Referendum Sleepwet
Zelf zojuist ook gestemd. Ik ben tegen de sleepwet. Niks te verbergen maar vind het onnodig dat er telefoongesprekken getapt kunnen worden. Alleen als het echt zinvol is maar niet om burgers te gaan controleren uit het niks.
Volg zelf niet de politieke partijen in mijn gemeente dit omdat het mij vrij weinig interesseert en ik weinig tot geen vertrouwen heb in de politiek. Mijn mening is dat er niet geluisterd word naar de burger en er dingen gewoon doorgedrukt worden. Maar heb mijn stem uitgebracht door niet te stemmen vind ik geen optie. (al ga ik ervan nog altijd vanuit dat mijn stem totaal niet zinvol is en er toch bepaalde partijen uitgesloten worden. Net als bij de 2e kamer verkiezingen. Het spelletje van "Jij mag wel in mijn team zitten" en "Jij mag niet in mijn groep zitten" vind ik achterlijk. De kiezer bepaald dus dan moet de partij die gewonnen heeft op een eerlijke manier gewoon mogen meedoen. Anders noem ik dat pure kiezersbedrog.
Vandaar dat ik geen vertrouwen meer heb, hopelijk krijg ik in de verre toekomst weer vertrouwen maar dat zal waarschijnlijk pas gebeuren als Kerst en Pinksteren op 1 dag valt.
Volg zelf niet de politieke partijen in mijn gemeente dit omdat het mij vrij weinig interesseert en ik weinig tot geen vertrouwen heb in de politiek. Mijn mening is dat er niet geluisterd word naar de burger en er dingen gewoon doorgedrukt worden. Maar heb mijn stem uitgebracht door niet te stemmen vind ik geen optie. (al ga ik ervan nog altijd vanuit dat mijn stem totaal niet zinvol is en er toch bepaalde partijen uitgesloten worden. Net als bij de 2e kamer verkiezingen. Het spelletje van "Jij mag wel in mijn team zitten" en "Jij mag niet in mijn groep zitten" vind ik achterlijk. De kiezer bepaald dus dan moet de partij die gewonnen heeft op een eerlijke manier gewoon mogen meedoen. Anders noem ik dat pure kiezersbedrog.
Vandaar dat ik geen vertrouwen meer heb, hopelijk krijg ik in de verre toekomst weer vertrouwen maar dat zal waarschijnlijk pas gebeuren als Kerst en Pinksteren op 1 dag valt.
Moderator Zwadderich
Geslacht : Man
Schooljaar : 3
Afdeling : Zwadderich (Slytherin)
Level : 9
Mijn Awards : 3
Joost
ik ga ook stemmen, ben ook tegen de sleepwet, verder nog geen idee welke partij ik op moet stemmen, want de politiek doet er toch niks mee en doet waar ze zelf zin in hebben
Student Huffelpuf
Voornaam : Amelia
Geboortedatum : 30-07-77
Leeftijd : 47
Aantal berichten : 32
Mijn Galjoenen : 5041
Naam personage : Niet ingevuld
Geslacht : Niet ingevuld
Schooljaar : 1
Afdeling : Personage nog niet ingedeeld
Level : 1
Mijn Awards : 2
Amelia Black
De poll is gesloten, zoals beloofd Huffelpuf en Zwadderich verdienen elk 5 Afdelingspunten!
Dan sluit ik bij deze dit topic.
Dan sluit ik bij deze dit topic.
Topic Gesloten ! |
Moderator Zwadderich